ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ

& ΕΥΕΞΙΑΣ ΤΟΥ HEALTHCULES.GR

ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ

Το Helthcules.gr προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία επιλογών σε μηνιαία πακέτα και είδη online μαθημάτων για να κάνει την γυμναστική στο σπίτι καλήυτερη από ποτέ.

ABS

Το ABS είναι ένα πρόγραμμα δυναμικής γυμναστικής που δίνει έμφαση στις περιοχές συγκεκριμένων μυικών ομάδων όπως οι κοιλιακοί και οι γλουτοί , πρόκειται για ένα εναλλακτικό πρόγραμμα που έχει ως σκοπό την καύση του λίπους τοπικά καθώς και την ενδυνάμωση των αντίστοιχων μυικων ομάδων, βοηθά στην καλύτερη αιμάτωση αυτών των περιοχών και έχει ως επίκεντρο κοιλιακούς ραχιαίους προσαγωγούς απαγωγούς τετρακέφαλους δικέφαλους και μηριαίους.

Η δομή του μαθήματος αποτελείται από σετ και επαναλήψεις που έχουν ως στόχο την ενεργοποίηση των μυών και την ενδυνάμωση τους, βασικό χαρακτηριστικό του προγράμματος είναι η ταχύτητα και υψηλή ένταση των επαναλήψεων οι οποίες αυξάνονται σταδιακά.
Βασικό στοιχείο είναι η σωστή τεχνική εκτέλεση των ασκήσεων για την καλύτερη καύση του λίπους.

Κανόνας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί υπάρξει διαλυμάτων μεταξύ των σετ με ασκήσεις χαλάρωσης για την εκάστοτε μυϊκή ομάδα που μόλις δουλεύτηκε.
Αποτέλεσμα των ασκήσεων αυτόν είναι η αύξηση της καρδιακής συχνότητας και η ταχύτερη καύση του λίπους τοπικά καθώς και η βελτίωση της λειτουργίας του καρδιαγγειακού συστήματος.
Το ABS είναι κατάλληλο για όλα τα επίπεδα και όλες τις ηλικίες Η επιμονή στις ασκήσεις χωρίς να εγκαταλείψετε είναι το μυστικό της επιτυχίας.

Μη χάνεις χρόνο ξεκινά σήμερα και άρχισε να βλέπεις άμεσα αποτελέσματα απο τα πρώτα κιόλας μαθήματα !!

BodyWork

Αναρωτιέστε αν μπορείτε να φέρετε το γυμναστήριο στο σπίτι σας ;
Φυσικά και μπορείτε!!
Πραγματοποιήστε εξειδικευμένη ενδυνάμωση όλου του σώματος στην άνεση του σπιτιού σας.

Τα μαθήματα μας προσφέρουν στοχευμένη εξάσκηση και εναλλασσόμενα προγράμματα μυοδιέγερσης για σύσφιξη ,αύξηση της
αντοχής ,της δύναμης και της σωματικής διάπλασης.
Επιτύχετε καύση του λίπους στην κοιλιά σας. πραγματοποιήστε ασκήσεις που θα ξαφνιάσουν τους μύς σας ευχάριστα χαρίζοντας τους
ευεξία.

Το Bodywork είναι απόλυτα ασφαλές για τις αρθρώσεις και αρκετά αποδοτικό για την εικόνα και την διάθεσή σου.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εξτρα ασκήσεις για τόνωση και συντήρηση των μυών με βάρη για όσους θέλουν να προσθέσουν ενδυνάμωση στην
αερόβια εκγύμναση τους.

Άρχισε άμεσα τα μαθήματα και χτίσε το σώμα σου βήμα βήμα!!

Cardio

Για το σύνολο των ανθρώπων οι ασκήσεις cardio ή αλλιώς καρδιοαναπνευστικής ασκήσεις σημαίνουν πολλά χιλιόμετρα
τρεξίματος πάνω σε ένα διάδρομο ή αρκετές ώρες πάνω σε ένα στατικό ποδήλατο, αυτό αποτελεί μεγάλο λάθος καθώς οι ασκήσεις αυτές είναι
στην ουσία δραστηριότητες που επιτυγχάνουν την ενδυνάμωση της καρδιάς και των πνευμόνων καθώς και την βελτίωση του
καρδιοαναπνευστικού συστήματος .

Η αερόβια άσκηση σκοπεύει να βελτιώσει την οξυγόνωσή του οργανισμού μας με μία σειρά από ασκήσεις με μέτριο επίπεδο εντασης
και σχετικά μεγάλη χρονική περίοδο, αυτός είναι ο λόγος που αποτελεί και ένα σημαντικό μέρος σε προγράμματα αδυνατίσματος.
Οι άσκησεις cardio έχουν τα εξής οφέλη: α) ενισχύουν τους μύες που συμμετέχουν στην αναπνοή β) διευκολύνουν την ροή του αέρα από
τους πνεύμονες γ) ενισχύουν την διεύρυνση της καρδιάς των μυών και βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα τους δ) βελτιώνουν την
αποδοτικότητα του κυκλοφορικού και μειώνουν την αρτηριακή πίεση αυξάνουν το συνολικό αριθμό ερυθρών αιμοσφαιρίων και
διευκολύνουν την μεταφορά οξυγόνου ε) βελτιώνουν αποδεδειγμένα την ψυχική υγεία και μειώνουν το stress.

Δοκίμασε κι εσύ να γυμναστείς μαζί μας και αλλάξει ολοκληρωτικά το σώμα σου!!

HIIT

HIIT (High intensity interval training) ή ελληνιστί διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, είναι προπόνηση η οποία απαρτίζεται από την εναλλαγή προσπαθειών υψηλής έντασης με παθητικό διάλειμμα ή προσπάθειες χαμηλότερης έντασης

Αυτές οι σύντομες, έντονες προπονήσεις παρέχουν βελτιωμένη αθλητική ικανότητα και φυσική κατάσταση,στοχεύουν στη βελτίωση του μεταβολισμού της γλυκόζης, καθώς και στη καύση του λίπους.

Στοχεύει κυρίως σε αυτούς που θέλ0υν άμεση καύση λίπους και ενσυνάμωση.

Επειδή ο κάθε ένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες, το επίπεδο δυσκολίας προσαρμόζεται ανάλογα με τις
ανάγκες του καθε μαθητή.

Yoga

Οι ασκήσεις της Yoga έχουν σκοπό την βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται καλύτερη κυκλοφορία των
απαραίτητων συστατικών που μεταφέρει το αίμα και είναι υπεύθυνα για να τροφοδοτούν το σώμα μας με ευεξία και ενέργεια.

Με την Yoga επιτυγχάνεται η τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος και ελαττώνεται σημαντικά το ενδεχόμενο ασθενειών.
Σημαντικό στόχο αποτελεί να κερδίσουμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση εσωτερικά αλλά και εξωτερικά ωστέ να αντικρίζουμε τους άλλους και
τον εαυτό μας με περισσότερη αυτοπεποίθηση και διάθεση.
Κάθε άνθρωπος χρειάζεται λίγο χρόνο να ηρεμήσει αφήνοντας τις διάφορες ευθύνες και άγχη στην άκρη.

Η γιογκα είναι ο κατάλληλος τρόπος να μας βοηθήσει σε αυτό!!

healthcules

Ορθοσωμία

Η αλλαγή του τρόπου ζωής και οι υψηλές απαιτήσεις στο εργασιακό μας περιβάλλον τα τελευταία χρόνια έχουν επηρεάσει σε μεγάλο
κομμάτι την ανθρώπινη κινητικότητα, καθημερινά αντιμετωπίζουμε διαφορετικές ανάγκες και υποχρεώσεις και οδηγούμαστε συχνά σε
μεταβολίτης σωστή στάση του σώματος , αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια σειρά σωματικών προβλημάτων που πολλές φορές αποδεικνύονται
αρκετά επώδυνα.

Λύσεις τα προβλήματα αυτά δίνει η ορθοσωμική γυμναστική η οποία βοηθάει στο να αποτρέπτουν τα προβλήματα αυτά και να βελτιώσουμε
τα ήδη υπάρχοντα. Η ορθοσωμική γυμναστική αποτελείται από ασκήσεις για σωστή στάση του σώματος , αποφυγή των τραυματισμών
και πόνων στους μύες και στις αρθρώσεις ,βασίζεται στην εφαρμογή την σωστή στάση του σώματος μέσα από συγκεκριμένες ασκήσεις
διατάσεων και ενδυνάμωσης και παράλληλα στηρίζεται στις αρχές της οστεοπαθητικής ενώ δίνει μεγάλη σημασία στα προβλήματα δομής και
λειτουργίας του ανθρώπινου σώματος. Συστήνεται επίσης για αυχενικούς και ραχιαίους πόνους η δυσκαμψία των αρθρώσεων.
Συγκεκριμένα οι ορθοσωμικές ασκήσεις βελτιώνουν την δύναμη των μυών ,την αντοχή τους, μπορούν αναπτύξουν και να διπλασιάσουν τους
μύες και τέλος να δυναμώνουν το μυοσκελετικό σύστημα.

Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι υπό την επίβλεψη ενός ειδικού σταδιακά να υπάρξει μία σταθεροποίηση μία συντήρηση αλλά
και βελτίωση δυσκολιών και δυσλειτουργιών στα άνω και κάτω μέρη του κόρμου.
Οι ασκήσεις ορθοσωμίας μπορούν να λύσουν προβλήματα όπως η κύφωση η λόρδωση ή σχολείο συ η δισκοπάθεια η σπονδυλολίσθηση
και τα λοιπά.

Πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα ενός όμορφου σώματος θα πρέπει να θυμόμαστε ότι η γυμναστική συνδέεται άμεσα με την υγεία όχι μόνο
την σωματική αλλά και την ψυχική.
Είναι σίγουρο ότι μία συνειδητή και στοχευμένη επιλογή μπορεί να επιφέρει μια σειρά από οφέλη αλλά και το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Pilates

To Pilates Είναι μία μέθοδος βασισμένη σε ένα σύνολο ασκήσεων διατάσης και ενδυνάμωσης.

Οι ασκήσεις χωρίζονται σε επίπεδα ανάλογα με τη φυσική κατάσταση του ατόμου.
Γενικότερα μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της αθλητικής δραστηριότητας και στην αφύπνιση των μυών , επίσης αποτελεί ένα
φυσικό μέσο αποκατάστασης τραυματισμών και παθήσεων!
Βασίζεται σε 6 κανόνες την αναπνοή, το κέντρο, την αυτοσυγκέντρωση, τον έλεγχο , την ακρίβεια και την ρευστότητα.

Μέσα από το συγκεκριμένο τρόπο εγγυημένα θα αποκτήσετε όλα τα εργαλεία για να νιώσετε ασφαλής χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμού
και να έχετε πλήρη γνώση και δυνατότητα να γυμναστείτε μόνοι σας χωρίς κίνδυνο!!